Організація освітнього процесу для дітей з ООП у 2024- 2025 н.р. Критерії оцінювання
Організація освітнього процесу для дітей з ООП у 2024 -2025 н.р.. Критерії оцінювання13:41 20.09.2024
Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.
Інклюзивне навчання ґрунтується на таких принципах:
• Кожна дитина має право на освіту;
• Кожн адитина має унікальні особливості, інтереси, здібності та навчальні потреби;
• Освітні програми мають брати до уваги широке різноманіття характеристик і потреб дітей
; • діти з особливими освітніми потребами повинні мати доступ до навчання у звичайних освітніх установах;
• школи, дитячі садки та інші заклади освітиз обов’язані створити умови навчання, що забезпечують потреби дитини;
• звичайні заклади освіти є найбільш ефективним методом навчання з точки зору забезпечення потреб дитини, протидії дискримінації та розподілу державних коштів.
Організація освітнього процесу для дітей з ООП у 2024- 2025 н.р. Критерії оцінювання
Організація освітнього процесу для дітей з ООП у 2024 -2025 н.р.. Критерії оцінювання13:41 20.09.2024